Strona Główna
Szkolenia online
Oferta
FAQ
Studia podyplomowe
Kontakt
Jak wygląda proces dołączania do szkolenia?
Czy należy instalować dodatkową aplikację aby zalogować się na szkolenie?
Czy dołączając do spotkania przez telefon Uczestnik będzie widział prezentację (logowanie przez numer telefonu i PIN)?
Czy po wylogowaniu się w trakcie trwania szkolenia można ponownie dołączyć przez ten sam link?
Co zrobić gdy po zalogowaniu się na spotkanie nic nie słychać?
Co zrobić gdy po zalogowaniu się na spotkanie pojawia się czarny ekran, nie widać prezentacji?
Co zrobić gdy nie można dołączyć do spotkania lub połączenie zostaje przerwane (wylogowuje/rozłącza ze spotkania)?
Jak sprawdzić czy sieć firmowa jest właściwie przygotowana do spotkań wideo?
Czy do ceny szkolenia zostanie doliczony podatek VAT? W jakiej wysokości?
Czy istnieje możliwość wystawienia faktury bez podatku VAT?
Jak dokonuje się płatności za szkolenie?